PRP behandlig i Oslo

PRP behandling også kjent som vampyrbehandling er en naturlig og enkel behandling mot hår- og hudproblemer. PRP behandling brukes også mye innen medisin i behandling av skader og sår. Det fine med PRP behandling er at man bruker pasientens eget plasma som gjør at behandlingen er helt naturlig uten risiko for allergiske reaksjoner eller lignende. Plasmaen bidrar til å reparere området som behandles ved å gi cellene i området økt vekst og revitalisering.

Hvem kan behandles med PRP

PRP behandling passer for alle personer da man bruker pasientens eget plasma som fjerner risikoen for allergi/reaksjoner.

Fordeler med PRP

- PRP er en helt naturlig behandling og har ingen bivirkninger da pasientens eget plasma for å forsterke hud eller hår. Det foreligger ingen risiko for allergi eller andre komplikasjoner da plasmaen som insjeres kommer fra pasienten selv.

- Enkel og rask behandling som tar ca 45 minutter

- Behandlingen er fri for bivirkninger

- 100% naturlig behandling

Slik foregår en PRP behandling

Behandlingen starter ved at man tar en helt vanlig blodprøve fra pasienten, deretter blir blodet sentrifugert at slik at de rødeblodcellene skiller seg fra plasmaen. Legen trekker så ut plasmaen som senere skal insjeres i området som skal behandles. Det blir brukt en mikroskopisk nål som gjør at behandlingen er relativt smertefri, man kan føle enkelt stikk under behandlingen. Det tilbys også bedøvelse dersom pasienten ønsker dette.

Hva kan behandles med PRP

- Forebygge hårtap og får hår til å vokse igjen

- Styrke tynt hår

- Redusere rynker og linjer

- Solskader i huden

- Redusere porer

- Arr

- Reduserer strekkmerker

- Hudfornyelse

- Poser under øynene

Sprøyteskrekk?

Mange lider av sprøyteskrekk og vegrer seg for å utføre behandlinger på grunn av dette. Våre leger har lang erfaring med pasienter med sprøyteskrekk og har hjulpet mange mennesker ikke bare med utseendet, men også med skrekken. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål til hvordan vi kan hjelpe deg.

Kampanje!

PRP behandling av hals

1900,-

PRP behandling av ansikt